Caravana Nutrivita – „Echilibrul alimentar – Stil de viaţă sănătos”

În sfârşit a venit ziua cea mare. Se apropie momentul în care „The Boss” va aduna toată echipa pentru o statistică drastică în ceea ce priveşte următoarele campanii publicitare din următorul sezon. Am emoţii şi chiar îmi doresc să arăt că pot să-mi depăşesc limitele. Deja lumea este „iritată”. „The Boss” este pretenţios şi dă semne de plictiseală. Toţi îşi prezintă proiectele aşa cum se pricep, dar de fiecare dată se lovesc de rigiditatea şefului.

” Prea simplu… Boring… Nu va interesa pe nimeni… Next!”

A ajuns la mine. Mă priveşte straniu şi-mi face semn că pot vorbi. Îmi adun gândurile împrăştiate, înghit în sec şi încep să turui ca o morişcă stricată.

– După cum bine ştiţi, Nutrivita şi-a dorit încă de anul trecut o colaborare cu noi. Sarcina unei promovări mi-a revenit mie şi în ultimile zile am decis, de comun acord bineînţeles, să încep pregătirile pentru o campanie bine pusă la punct. Dacă unii dintre dumneavoastră nu aţi fost familiarizaţi despre conceptul Nutrivita, aflaţi că brandul a apărut pe piaţă în 2007. Brandul este într-o continuă dezvoltare, iar portofoliul lor de produse este destinat unor categorii variate de consumatori ce au nevoie de o alimentaţie echilibrată sau mai specială după caz. De la suplimente nutritive, shake-uri sau batoane proteice, biscuiţi fără gluten până la produse fără lactoză, produse pentru nutriţia sportivă, toate acestea ajută la menţinerea stării de sănătate şi chiar la îmbunătăţirea ei. Pentru că personal am avut câteva probleme legate de greutate, în urmă cu ceva timp am testat produsele Gerlinea şi Modifast. Rezultatele le-aţi văzut cu toţii, nu? Că tot vorbeaţi pe la colţuri şi vă întrebaţi cum am reuşit să mă transform dintr-o gogoaşă pufoasă… într-o lebăduţă, parcă aşa spuneai domnule Caspian? spun eu uitându-mă lung către „impricinat”. Caspian roşi ca un rac, adâncindu-se în fotoliul „prezidenţial”, mai să facă o gaură-n podea.

– Aguritzo! Nu am timp de bârfele din pauza de masă… mai departe? Te ascult, surprinde-mă…
– Mă scuzaţi… pentru că trăim în secolul vitezei, în viaţa de zi cu zi a fiecăruia au loc schimbări radicale. Lipsa totală a exerciţiului fizic, stres, poluare şi bineînţeles alimentaţie nesănătoasă, toţi aceşti factori au un impact negativ asupra sănătăţii noastre şi din acest motiv m-am gândit să realizez o caravană ce va străbate toată ţara, în special mă axez pe zonele de la oraş unde din comoditate sau nepăsare, educaţia alimentaţiei lasă de dorit. Vom promova un stil de viaţă sănătos bazat pe cele cinci elemente deosebit de importante: mişcarea, alimentaţie sănătoasă, respectarea strictă a meselor din timpul zilei, hidratarea suficientă şi bineînţeles odihna. La final le vom calcula indicele de masă corporală pentru a afla care este greutatea ideală a fiecăruia în parte, le vom oferi soluţii şi sugestii pentru cei cu intoleranţă la lactoză şi cum pot înlocui o masă pe zi cu un substitut de masă (shake-uri sau batoane proteice) fără să se înfometeze.
– Sunt destul de multe informaţii în acest proiect, Aguritzo… cum ai de gând să procedezi? Bănuiesc că e nevoie de ceva timp pentru a trimite caravana în toate colţurile ţării, nu?

– Bineînţeles şi m-am gândit la ceva. Caravana „Echilibrul alimentar – Stil de viaţă sănătos”  va avea parte de o promovare excelentă cu ajutorul unor parteneri SuperBlog, parteneri media şi desigur nu puteau să lipsească o mână de oameni talentaţi şi devotaţi… bloggeri parteneri
– Parteneri? De unde îi cunoşti tu, Aguritzo? Şi cum ne pot ajuta aceşti oameni… eşti sigură că se vor alătura proiectului?
– Am avut onoarea să fac parte din această „comunitate” încă din 2012, boss. Să vă răspund la întrebare… da, deja cunosc toate etapele acestei campanii şi s-au oferit cu drag să ajute. Ideea este în felul următor… pentru că ne dorim ca mesajul să ajungă la cât mai mulţi oameni, campania se va desfăşura pe parcursul a trei luni de zile. Pe lângă ajutoarele de care menţionam mai devreme, caravana va beneficia experienţa unor medici nutriţionişti, antrenori fitness şi aerobic ce vor oferi participanţilor sfaturi personalizate pentru fiecare în parte. Nutrivita va oferi pachete cu produse ce vor servi ca substitut de masă din gamele : Gerlinea, Cereal Bio, Allergo, Cerealine, Filet Bleu, Bauckhof şi Gerble. Vom încerca să vorbim şi cu câţiva directori de liceu, să vedem dacă putem ţine o lecţie deschisă pentru promovarea unei alimentaţii sănătoase. Ştim bine că tinerii din ziua de azi nu pun accent pe un stil de viaţă sănătos şi vedem în jurul nostru cum „tinereţea” se degradează prin consumul excesiv de bombe calorice, băuturi carbogazoase etc.  Lecţia deschisă se va numi sugestiv ” Educaţia alimentară” şi va pune accent pe relaţia dintre alimentele consumate şi sănătate, factorii care influenţează obiceiurile nesănătoase în alimentaţie şi bineînţeles vom explica care sunt consecinţele alimentaţiei dezechilibrate, punând accent pe afecţiunile ce pot distruge sănătatea încă de la vârste fragede : obezitate, diabet, carii dentare.
– Interesant…
– Am vorbit deja cu cei de la TVR2 să ne ajute cu spoturi publicitare şi emisiuni axate exact pe tematica caravanei, iar cei de la Radio Lynx.ro vor emite live în fiecare dimineaţă o emisiune de 1 oră în care vor promova cele cinci elemente importante pentru un stil de viaţă sănătos… vă spuneam mai devreme care sunt acestea, vă amintiţi? Mujer.ro este alături de noi prin articole online în categoria „Sănătatea familiei”, ToateBlogurile.ro vor încerca să atragă cât mai mulţi bloggeri în acest proiect pentru promovarea conceputului, iar PRWave ne va ajuta în consultanţă pentru apariţiile publice şi în realizarea comunicatelor de presă. Am îndrăznit să le cer ajutorul unor bloggeri parteneri care ştiam sigur că nu mă vor refuza… până acum am primit răspuns de la Armonie Acvatică – Cristina Lincu, Abisurile.com – Daniela Toader, SexulSlab.info – Dana Lalici, Natural, ca aloe vera – Daniel Botea şi Românii ştiu româneşte – Raluca Gabriela Cincu.  Cea din urmă, domnişoara Raluca s-a oferit să realizeze citate motivaţionale inspirate din viaţa de zi cu zi. În weekend-uri vom rula filme educative în piaţetele principale din marile oraşe, îndemnând populaţia să-şi schimbe stilul de viaţă. Le vom oferi participanţilor broşuri şi pliante bogate în informaţii ce conţin sfaturi adecvate tuturor vârstelor şi necesităţilor, soluţii care să-i înveţe pas cu pas să ia decizii sănătoase în privinţa alegerii corecte a alimentelor. 
– Aguritzo, cred că va ieşi ceva bun din această campanie. Când te apuci de treabă? Ai mână liberă şi vreau să văd rezultate, deci?

Am înlemnit… nu îmi vine să cred că mi-a acceptat proiectul. Voi începe chiar în acest moment demararea campaniei Nutrivita. Mă duc să dau nişte telefoane, să adun echipa… deja am emoţii şi sper să reuşim ce ne-am propus. Vedem asta după trei luni. Până atunci…

Mă bucur de viaţă fără griji! 

Acest articol a fost scris pentru ultima probă (nr. 24) din cadrul competiţiei SuperBlog! 

Lasă un comentariu fain (sau nu) dacă ţi-a plăcut articolul...