“Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță”…

 

A 8-a ediție a campaniei „Brăţara de Vacanţă – Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!” debutează în acest sezon estival vineri, 14 iulie, pe plaja de la Mamaia.

32.000 de brățări vor fi distribuite gratuit de echipa Radio Vacanța/Radio Constanța și de voluntarii filialei Crucea Roșie din Constanța pe plajă și în hotelurile și taberele de la mare, iar alte 30.000 vor fi oferite, tot gratuit, familiilor cu copii prin intermediul celor 574 de farmacii Alphega din toată țară.
Vineri, 14 iulie, și sâmbătă, 15 iulie, echipa Radio Vacanța și voluntarii de la Crucea Roșie vor distribui Brățara de Vacanța pe plaja din Mamaia.

Vineri, plecarea va fi de la 09.30 din fața Studioului Radio Constanța/RadioVacanța, iar sâmbătă echipa va merge pe plaja de la Cazinoul din Mamaia, începând cu ora 09.30. Pe lângă acțiunile organizate la Mamaia, vor mai fi și altele la Eforie, Venus, Mangalia și Sulina. Brăţara este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, și grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatori.

Beneficiarii direcți sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani, iar brățările de vacanță îi vor ajuta să ajungă mai repede înapoi la părinţi, în cazul în care se rătăcesc.

„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabilitate socială demarate de Studioul Regional Radio Constanţa. În anul 2010, proiectul a fost nominalizat la gala PR Award România la categoria „Buget Mic/Creativitate Mare”. Pentru această numărul vară au fost realizate 62.000 de brăţări de vacanţă. Cu model clasic, din hârtie cerată, pe care se trec de telefon al părintelui şi numele copilului, dar şi accesorii pentru plajă, care vor fi oferite, tot gratuit, turiştilor.  Această ediție a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă” se desfăşoară în perioada 15 iulie – 15 august 2017.

Sponsorii și susținătorii proiectului sunt farmaciile Alphega, Hartmann și „CruceaRoşie-filiala Constanţa”.

Partenerii acestei ediții sunt I.P.J. Constanța, Asociația Litoral Delta Dunării, Asociația „Ion Movilă“ Eforie Techirghiol, Asociația Națională a Salvamarilor și Scafandrilor Profesioniști, Direcția pentru Sport și Tineret Tulcea.

3 Comments

  1. O initiativa foarte buna tinand cont de faptul ca e destul o clipa de neatentie si copilul se poate rataci.

Lasă un comentariu fain (sau nu) dacă ţi-a plăcut articolul...