Black Hat SEO, oaia neagra pentru servicii optimizare SEO

Cand vine vorba de servicii optimizare SEO facute intr-un mod cat mai responsabil posibil ne referim exclusiv la acele practici ce tin de White Hat SEO. Reprezinta un cod de etica si de deontologie al fiecarui expert din acest domeniu, pentru care reputatia clientului sau in mediul online este vitala. Din pacate, va puteti trezi cu multe surprize neplacute daca expertul la care apelati alege calea cea usoara si nu ii pasa prea mult de rezultatele pe termen lung, ci doar de cele pe termen scurt, care acum pot aparea si dupa aceea pot disparea la fel de usor. Aceasta e practica Black Hat SEO, folosita mai des decat ati putea crede.

Din pacate, pentru cei care nu sunt familiarizati cu acest domeniu, este destul de greu sa isi dea seama de momentul in care se face apel la aceasta tehnica. In cazul ambelor practici, rezultatele apar. Cu toate acestea, dupa un interval de timp, in cazul Black Hat SEO lucrurile se schimba. Robotii Google, care sunt responsabili cu strangerea de date de pe site, vor repera cu mare usurinta practicile necurate folosite, si site-ul respectiv, care poate sa fie chiar si al dumneavoastra, va fi taxat in mod corespunzator.

Din pacate, acest lucru nu numai ca va scadea din credibilitatea site-ului, dar va si depuncteaza enorm, ajungand ca el sa fie clasat pe ultimele pagini afisate de Google in rezultatul cautarilor pe Internet. Nu este un lucru tocmai bun, daca ne gandim ca foarte putini posibili clienti mai au rabdarea sa caute rezultatele afisate dupa cele din prima pagina. Majoritatea utilizatorilor se opresc la rezultatele din prima pagina si acceseaza respectivele site-uri. Pentru a putea preintampina aceste cazuri, care va pot afecta intreaga afacere, va recomandam sa aveti in vedere acesti factori cu potential daunator, ca sa ii puteti semnala la timp, mai ales daca nu aveti totala incredere in expertul SEO pe care il angajati sau care s-a oferit sa va ajute.

Copii si iar copii, nimic original

Unii experti SEO apeleaza la ajutorul unui Content Writer pentru a se asigura ca site-ul va avea un continut de calitate, facut de un profesionist, pentru care unicitatea unui articol e fundamentul profesiei sale. Poate in acelasi timp sa va spuna ca el este cel care se ocupa si de acest aspect al site-ului. In acest caz, intreg procesul va dura mai mult daca este facut intr-un mod eficient.

Daca acest profesionist pare sa isi termine prea repede munca de unul singur, ar trebui sa va puneti niste semne de intrebare cu privire la metodele folosite de acesta. De cele mai multe ori se poate face apel la un singur „copy & paste” pentru ca textele sa fie preluate de pe o pagina mai putin cunoscuta si gata, partea de continut a fost umpluta. Acest tip de continut duplicat este unul dintre cele mai mari pacate care se pot face cand vine vorba de optimizarea pentru motoarele de cautare.

Potopul cuvintelor cheie

In aparenta, nu pare ceva asa de daunator. „Cu ce ar putea sa strice oare faptul ca eu vorbesc in continuu intr-un articol despre prajituri si folosesc cuvantul asta cat de mult posibil? Cu ce incomodeaza faptul ca eu chiar sunt pasionat si il scriu aproape la fiecare doua propozitii?”.

Din pacate sau din fericire, depinde cum priviti, aceasta practica, chiar daca pare inocenta, aduce cu sine multe neajunsuri. Folosirea excesiva a acestor cuvinte cheie creeaza impresia ca nu aveti continut relevant, ca va invartiti numai in jurul a niste cuvinte, fara de care nimic din ce s-a scris nu ar avea importanta cat de putin. Plus, nu pare deloc naturala aceasta aglomerare pe pagina.

Fara imitatii

Cu toate ca cel mai probabil va atrage ideea de a crea un site care sa semene la denumire cu altele populare, nu incercati asta. Nu este corect, pentru ca veti induce in eroare posibilii clienti, care vor fi extrem de dezamagiti de rezultat. Din prima, de cand vor vizualiza pe ce au click, vor iesi de pe site. Cum ar fi sa va denumiti site-ul „adevarul.com”, iar el sa fie, de fapt, destinat vanzarii de bijuterii? Deloc corect. Ce e drept, cazul acesta e cu mult exagerat, ca sa va faca sa va dati seama de gravitatea unei asemenea situatii.

Cand vine vorba de Black Hat SEO, posibilitatile sunt nelimitate, la fel ca si cei care doresc sa apeleze la ele pentru a-si usura drumul inspre audienta. Cu toate acestea, nu va lasati atras de asemenea practici si apelati numai la specialisti care respecta etica de optimizare.

Echipa E-Advertising va poate fi aliatul ideal, intrucat utilizeaza doar practici agreate de motoarele de cautare pentru optimizare si evita orice tehnici care ar putea aduce penalizari ulterioare site-urilor. Expertii companiei de marketing digital se tin mereu la curent cu noutatile in materie de SEO si astfel reusesc sa ofere colaboratorilor si clientilor cele mai bune rezultate.

One Comment

  1. De faza cu abuzul de cuvinte cheie m-am prins si eu, sa stii. Incerc sa nu le folosesc de 100 de ori intr-un articol. Partea buna e ca nu ma caracterizeaza sa copiez articole. Greu de tot cu SEO asta!

Lasă un comentariu fain (sau nu) dacă ţi-a plăcut articolul...