Cochetă cu „The One” by Oriflame

Cred că orice doamnă sau domnişoară a încercat măcar odată un produs make-up din gama Oriflame, nu? Măcar din curiozitate, din nevoia de a găsi un produs bun şi de calitate sau pur şi simplu pentru că doreşti să ai mai multe opţiuni atunci când ai nevoie de un make-up deosebit.Prima dată când am făcut cunoștință cu produsele Oriflame a fost prin anii 1998.
Mi-am cumpărat un pandant în care am găsit o mostră de parfum care mi-a plăcut la nebunie.Dacă îmi amintesc bine,cred că era o mostră de Seductive. De atunci am rămas fidelă produselor create de Oriflame și niciodată nu am destule.
Am fost plăcut surprinsă să descopăr un nou brand de make-up numit The One by Oriflame.
Încă nu le-am încercat și de abia aștept să le testez și să-mi formez primele impresii, care le voi impărtăși într-un articol special în următoarele săptămâni.
Noul brand The One by Oriflame este alcătuit din trei categorii care acoperă o gamă destul de variată pentru nevoile fiecărei doamne sau domnișoare. Pentru un look îndrăzneț avem
varianta Mega Impact ,Frumusețe de zi cu zi pentru un look natural iar pentru un machiaj rezistent avem varianta Ultra Rezistență.
Pentru că Oriflame caută bloggeri care să facă parte din comunitatea internațională, am decis să îmi anunț și eu participarea la această campanie.În continuare, vă invit să vizionați un videoclip în care ne este prezentată Andreea Raicu, imaginea românească din noul brand The One by Oriflame.

                  

Aguritza

Lasă un comentariu fain (sau nu) dacă ţi-a plăcut articolul...