Fitsport.ro – Cum să slăbești frumos antrenându-te acasă…

fitsport.ro

Fitsport.ro – Mereu în formă

În ultimile luni mersul la sala de antrenament ne-a fost interzis și tot mai multă lume și-a transformat livingul sau curtea în propria sală de fitness. Că ne convine sau nu, ne adaptăm situație. Eu mă număr printre cei care preferă să facă mișcare acasă decât într-o sală publică. De ce? Pentru că nu suntem educați și sala a ajuns să fie motiv de holbat pentru unii și nu de a-și vedea fiecare de treaba lui. Și știți ceva? Se poate slabi frumos și de acasă! Cu o motivație bine aleasă, atenție sporită la alimentație și un program de mișcare de cel puțin trei ori pe zi, îți poți modela corpul așa cum dorești.

Urmărind cu atenție articolele destinate sportului în general, am dat peste unele de pe siteul Fitsport.ro unde poți găsi o gamă largă de articole despre cum să te menții în formă. Găsești recomandări pentru exerciții specifice unor grupe de mușchi și chiar sfaturi despre cum să îți crești masa musculară. Cumva dorul de sală (nu că aș fi obsedată de așa ceva) m-a motivat să aleg antrenamentele de acasă din mai multe motive. Unul, sunt cadru medical full time ca să zic așa și în plus blogger pentru restul timpului pe care îl împart între indatoririle de mamă, soție, prietenă ș.a.m.d

Doi, timpul și banii! Dacă cu timpul v-am zis cum stăm, banii sunt și aici o problemă. Un abonament costă bani, iar un antrenament făcut acasă te scutește de acest aspect. Excludem din start costurile de transport (dus-întors, echipamentele care costă și investești într-un stil de viață sănătos, adică în alimentație.

Antrenamentul tău cu … Fitsport.ro

În plus, îți stă freza nașpa? Who cares? Atâta timp cât îți planifici antrenamentul acasă, nimănui nu îi va păsa dacă suvițele sunt rebele sau că nu ai chef să te îmbraci sport. Ai libertatea de a purta orice vrei! Poți să asculți ce muzică vrei și să îți faci propriul tău program. Dacă toate acestea te fac să te simți confortabil și te motivează, atunci altceva nimic nu mai contează.

fitsport.ro

Știu că e ușor de zis, dar cu puțină voință poți slăbi acasă chiar dacă nu ai un antrenor personal. În primul rând, stabilește-ți prioritățile și încearcă să îți programezi de 3 ori pe săptămână câte o oră de mișcare. Motivează-te și respectă-ți programul! Ai grijă ce mănânci înainte de antrenament. Este important să consumi o dietă sănătoasă per general, cu grăsimi sănătoase, carbohidrați adecvați și proteine pentru a-ți menține corpul să performeze la maxim. Ca gustare înainte de antrenament (cu cel puțin o oră înainte) poți consuma cereale integrale cu lapte sau iaurt cu granola. Îți va da energie și te va ajuta să îți termini antrenamentul propus.

“Champions keep playing until they get it right.” – B.J. King

Hidratarea este importantă, deci nu uita să bei cel puțin 2 litri pe zi.  Pentru asigurarea unui randament fizic bun în cadrul unui antrenament, nu uita de încălzirea corpului. Începe ușor cu încălzirea articulațiilor și în special al gâtului cu flexii de gat față, spate și privit peste umăr. După, încălzirea umerilor, bazin, genunchi și șolduri. Dacă ai respectat toții pașii, atunci poți începe antrenamentul propriu-zis. Greutăți, bicicletă, bandă de alergat, orice îți dorești. Legat de banda de alergare, mare grijă cum călcați pe ea, pentru că vă spun din propria experiență… puteți zbura și nu este deloc plăcut.

Mie îmi place banda de alergare pentru că nu pune foarte multă presiune asupra organismului. În schimb beneficiile ei sunt numeroase: este ușor de executat, dezvoltă performanța fizică și arde caloriile destul de ușor. Asta nu înseamnă că dacă mergi sau alergi 15 minute pe bandă, gata și cu grăsimile depozitate. Sub nicio formă! Totul cere timp și răbdare. Un alt aparat cardio pe care îl poți folosi acasă în antrenamentele tale sunt bicicletele staționare sau medicinale. Acestea sunt o modalitate distractivă și deosebit de eficientă în arderea caloriilor.

Bicicleta reprezintă un antrenament cardio benefic ce contribuie la prelungirea vieții și la îmbunătățirea calității acesteia prin îmbunătățirea posturii, tonifierea musculaturii și eliminarea stresului. Sunt curioasă voi ce aparat cardio dețineți și ce ați dori să mai achiziționați în următoarea perioadă? Dacă sunteți în pană de idei,  trageți un ochi în categoria indoor de pe site-ul www.fitsport.ro  , au niște recomandări tare faine și merită să le știți. Până data viitoare, zâmbiți mai mult și rămâneți în formă… chiar și de acasă, nu este atât de greu!

Aguritza

Lasă un comentariu fain (sau nu) dacă ţi-a plăcut articolul...