Eurocor – Cursuri pentru oameni ocupați…

cursuri eurocor

Iată că a trecut deja o lună de zile de când am ajuns „studentă” a institutului Eurocor. Deși timpul îmi este cel mai mare dușman posibil, de curând am hotărât că este timpul să evoluez puțin și niciodată nu este prea târziu să înveți noțiuni noi ce te vor ajuta pe parcursul drumului pe care vrei să-l parcurgi. Am oscilat între două cursuri pe care doream să le aprofundez: Relații publice și Comunicare, iar al doilea Marketing și Comunicare. În final, câștigătorul a fost un curs de Marketing și Comunicare inițiat de cei de la Eurocor.

Educația ne-a făcut ceea ce suntem. – Claude Adrien Helvetius

Cu peste 75 de cursuri online accesibile, Eurocor îți oferă o metodă de studiu simplă și eficientă. Ca absolvent a cursurilor prin corespondență poți învăța acasă în mediul și ritmul tău propriu, iar absolut toate materialele de curs sunt special concepute pentru un studiul individual.  În plus, fiecare cursant are profesor personal care va corecta temele și te va îndruma pe durata întregului curs, iar exercițiile și exemplele din fiecare modul îți permite punerea în aplicare a cunoștințelor asimilare.

Revenind la cursul ales de mine, sinceră să fiu chiar nu mă așteptam să-mi dea bătăi de cap. Câteva noțiuni le cunoșteam, dar cursul în sine chiar este unul foarte bine structurat și chiar dacă creierașul meu procesează mai greu unele noțiuni… cu siguranță la finalul cursului îmi vor fi de mare folos informațiile despre modalitățile de promovare a vânzărilor, despre comunicarea în marketing sau despre relațiile cu clienții și comportamentul consumatorului la modul general.

„Învățătura trebuie să fie uneori un drum; întotdeauna un orizont.” Nicolae Iorga

Am parcurs deja primul modul și vă spuneam că mi-a cam dat bătăi de cap. De ce? Pentru că nu eram obișnuită cu unele noțiuni destul de pompoase și pentru că, cel puțin pentru mine a fost necesar să citesc de câteva ori în plus pentru a înțelege exact termenii și tematica modulului. Cursul de Marketing și Comunicare are 16 module, iar în primul modul am învățat despre…

Rolul marketingului în companie:

• Ce este marketingul și care este rolul lui în cadrul companiei

• Organizarea departamentului de marketing

• Planificarea activităților de marketing

• Cariera în domeniul marketingului

Sunt extrem de curioasă să văd ce voi învăța în modulul următor. Am stabilit să primesc câte un singur modul pe lună, dar voi puteți opta pentru un curs în ritm rapid ( 2-3 module pe lună) sau un curs în ritm lent (1 modul la 2 luni) pentru oricare curs disponibil pe Eurocor. Puteți alege unul din cursurile de limbi străine (engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, rusă, olandeză, turcă, chineză), cursuri de design și creație (design interior, desen și pictură, fotografie digitală, arhitectura grădinii etc) sau unul din cursurile de resurse umane, calculatoare, turism sau vânzări. Mă grăbesc să trimit profesorului meu tema din primul modul… sper să iau notă bună. Voi ați opta pentru un curs prin corespondență? Ce curs ați dori să faceți de la Eurocor? Ce v-ar atrage din zecile de cursuri oferite?

Aguritza

18 Comments

  1. Eu as face un curs pentru o limba străină, dar soțului îi plac cele pentru vânzări.

  2. Am facut si eu cursul de machiaj de la ei si acum invat pentru testul final. Nu pot sa spun decat ca a fost o experienta foarte frumoasa si ca am invatat multe lucruri dintr-un domeniu care pana acum imi era necunoscut. Spor la invatat si astept cu interes urmatoarele articole despre curs.

  3. Mi se par bine venite aceste cursuri si am observat din ce in cai mai multe persoane ca au imbratisat acesta oferta. Am stata pe ganduri un timp daca sa ma inscriu sau nu la un curs, dar mi-am dat seama ca nu sunt intr-o perioada tocmai ok.

  4. M-am apucat si eu de franceza impreuna cu Jasmine.Sincer imi place foarte mult cum este structurat cursul.Deja ma gandesc si la alte cursuri!

  5. Succes! Mi-as dori si eu astfel de curs! Poate la vara, cand voi avea mai mult timp liber! Multumesc de sugestie!

Lasă un comentariu fain (sau nu) dacă ţi-a plăcut articolul...